2008


Ego-årskrönika på fem minuter? Himla knepigt.

Mitt 2008...?
Poetiskt-klyschigt kan man säga att förändringarnas vindar blåste med i stort sett stormstyrka, om inte orkan. Och jag la mig i en liten låda till slut för att få lugn och ro. Men lådan blåste förstås också iväg, och jag med den.

Det var ett möss-år. Jag köpte tre stycken på raken. Nåja, en kanske var en hatt.

Kronologisk ordning:
-
Lämnade Sundsvall. Skickade ett kort. Har för mig att det var en pelikan på framsidan.
- Norrköping och NT.
- Patricia. Jag fick en ny vän.
- Vad är grejen?
- Min väg runt strömmen i drömmen.
- Musik. En massa inspiration.
- Sommar, flytt och plötsligt personligtredaktör. . .
- . . .men jag är för liiiten och vill mest springa iväg och gömma mig i grottan nere vid vattnet.
- Ut i världen med kappsäck. Och allt blev så magiskt.
- Hemma igen och lek med sister, Mr Joke och några till.
- Hittade jobb. Klarade allt, fastän jag trodde att världen skulle gå under flera gånger om.
- Jul med familjen och nyår med angels.



Nyårsafton 08-09. Fotograf: Lisa

Gott nytt år!



Kommentarer
Postat av: L

Söt du är!

2009-01-11 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback