Dagens kolon


I Norrköping finns:
Underbart rum, snyggt inrett (av mig).

I lägenheten bor:
1. Härlig Patricia som sjunger och spelar Regina Spektor på pianot och är världens trevligaste.
2. Pizzabagare som heter Isak och som jag träffat i fem minuter eftersom han jämt jobbar, men som ler och är artig.
3. Galen katt som pussas på munnen första kvällen.
4. Jag (förvirrad journaliststudent för de som missat det)

Konståkningen på tv:
hänför mig, som alltid.

I morgon ska jag:
Ta tag i saker.

Jag mår:
Bra.

Om jag fick mina csn-pengar typ i denna sekund:
Skulle allting vara perfekt. Nästan.



Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att det verkar bra =) Vi måste höras något snart... Kanske imorgon kväll?

2008-01-26 @ 13:38:47
Postat av: Johanna

Yes, det låter bra.

Postat av: Therese

nu får vi lov att höras i veckan hörru! ledsen att jag inte ringde ikväll, men jag kom nyss på det och jag ska snart lägga mig för jag är så trött... puss.

2008-01-27 @ 20:31:28
Postat av: Gautekaja

Enjoy your website very much. Good job!

2009-05-27 @ 14:41:26
URL: http://gautekaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback