Have yourself a merry little christmas


En timme av min dag har jag ägnat åt att trassla upp julgransljus. En timme. Ja, det var en sådan total mess att det mer liknade mitt kärleksliv än en ljusslinga. Faktiskt.

Hemma: julklappspapper, pepparkakshus och piano. Åh, mitt piano, som just nu är så snällt emot mig! Det där är annars väldigt olika. Mitt piano är ganska lynnigt. Det kan få mig att känna mig totalt jävla värdelös, men i nästa sekund tröstar det mig med några riktigt snygga harmonier, som bara kommer. Egentligen är det nog min hand som slinter. Idag slant den lite oftare än vanligt. 



Kommentarer
Postat av: Margareta

God jul Johanna! Hoppas du får en fin helg. Kram

Postat av: Anonym

God Jul vännen. Önskar vi kunde ses snart igen. Miss you!!! Julkramar!

2008-12-25 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback