Tekniska tankar


Oh crap! Jag ser ett mönster i mina frustrationsstunder. Mr Teknik är alltid närvarande. Eller snarare kanske frånvarande. Ni förstår, jag vill så gärna vara cool och duktig och ha koll på hur bilar och mikrovågsugnar och tvättstugebokningssystem fungerar. Apparaterna gäckar mig - de har gett sig fan på det.

Men jag har fått en viktig insikt. Det handlar inte om sladdar och skruvar, det handlar om magical hands. Precis som allt annat. Musik, mat, kärlek, allt. Magical hands. Yeah.

Det gäller alltså att slösa magi på rätt grejer. Och vissa prioriterar tydligen teknik framför annat. Men inte jag, no no!





Kommentarer
Postat av: P

Jag kom på precis samma sak förra veckan. Jag är inte en teknisk nörd, jag kan andra saker. You go girl! (and me)

2009-03-04 @ 17:55:24
Postat av: Johanna

Yeah, heja oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback