Och så skulle Krunegård fått en grammis!


Var, var, var är orden och inspirationen. . . ?! Jag vill skriva, dansa och spela som jag alltid gör så här års. Men då vissnar blommorna och disken diskar plötsligt inte sig själv. Mobilen piper mig rastlös. Och tiden är redan framme - före mig som vanligt. Snart är det ju vår igen.

Igår ringde
P - jag ska sjunga med henne nästa helg, i Norrköping. Jag blev rörd när hon berättade att arrangörerna för spelningen ger mig reseersättning. De betalar min tågbiljett! Och trots att jag suger mer än någon annan på planering, tackade jag ändå ja. Såklart.



Kommentarer
Postat av: P

Och inte nog med det. Den där andra spelningen jag pratade om erbjuder dig också reseersättning + mat och dryck på en middag med alla musikerna som ska spela under kvällen. Är du på? Fundera på saken. Det är den 29e. Jag ska själv försöka byta bort mitt arbetspass lite, men jag vet inte om jag vill spela utan dig.

2009-01-09 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback