Åter Peking


Snabbvisit i Norrköping i helgen för att prata i timmar och spela på en kulturutställning. Vi uppträdde i skjorta och slips - första gången för mig. När vi kom, möttes vi av sju arrangörer och en ljudtekniker. Vi fick egen "loge" med frukt och godis. Och soppa i pausen. Det var nästan så man blev divig. Och jag kunde P:s låtar så bra att jag tillät mig att släppa loss och njuta av musiken. Jag är säker på att det i You make me sick kom lite eld från munnen istället för toner med jämna mellanrum.


Vi försöker alltid ta roliga bandfoton. Men det hade blivit mycket roligare om jag inte flinade så tråkigt.
P is the king of the picture!



Kommentarer
Postat av: L

Har du klippt dig johanna?

2009-01-19 @ 21:24:19
Postat av: Johanna

Nej, verkar det så?

Postat av: L

Tycker det ser ut som du har en märkbart kortare frisyr på bilden än vad jag tänker mig att du har. Det ser axelkort ut. Lite samma längd som du hade ett tag på högstadiet, remember? (eller var det mellanstadiet...?)



2009-01-20 @ 00:25:34
Postat av: Johanna

Haha, ja fy ja. Men så är det inte, min fläta försvinner bara in i skjortan.

2009-01-20 @ 02:14:32
URL: http://johlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback