Heaven and hell


Kollade på två rum i Uppsala igår.

Rum ett hyrdes ut av en man i sina bästa år. Han behövde inte pengar utan sällskap. Av en tjej. "Det finns en regel. Ta inte hit några killar, det tycker jag inte om", sa han. Jag nickade och log och sa att jag skulle höra av mig. In his dreams.

Rum två i Flogsta slog mig med häpnad åt andra hållet. Där bodde två trevliga, tedrickande tjejer med en hund. Om hunden varit katt hade allt varit perfekt. Men han kan nog charma mig. Tyvärr är det inte alls säkert att jag får rummet, men jag fick i alla fall te och kladdkaka.



Kommentarer
Postat av: jos

jag visste inte att du sökte boende! då hade du kunnat få hyra en lgh som peppes tjej ska hyra ut som jag tipsade en kompis om..attans!

2009-01-16 @ 17:08:01
Postat av: Mimmi

In his dreams, på riktigt. Vilket äckel...

2009-01-18 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback