Changes


Det var då värst vad folk är upptagna av sig. Eller så är det jag som har jääättemycket tid över. Ja. Det har jag ju nu när jag inte jobbar heltid, och på ett sätt älskar jag det. För jag har inte riktigt hunnit med mitt liv på flera år. Det är så mycket som jag har velat göra som jag inte haft tid för. Men nu njuter jag och lägger ner all min själ i jobbet. Jag behövde den här pausen.

Men nu börjar det bli dags för förändring igen. Jag vill bort. Up and away, som vanligt.

Jag är expert på att bryta upp, flytta och byta sysselsättning vid det här laget, men nu går det lite för långsamt för min smak. Jag vill bestämma mig på kvällen och flytta morgonen därpå. Ungefär. Men jorden snurrar inte så snabbt, trots att jag använder all min armstyrka för att putta på.



Kommentarer
Postat av: L

Är det uppsala som lockar?

2009-01-22 @ 17:29:11
Postat av: Johanna

Nja, lockar och lockar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback