Hair


- Guuuud, vilken fin hååårfärg du har!
Jag sneglade på tjejen. Vem? Jag? Vi spatserade mitt på gågatan i Uppsala, jag och min syster, och mitt hår fick plötsligt mer uppmärksamhet än det någonsin fått förut. Av en främling.
- Var har du köpt den? Fortsatte hon entusiastiskt.
Jag blev förvånad och smickrad och började le och försöka komma ihåg vad min toning heter. Ända tills jag såg märket på tjejens jacka. Hon kom från ett telefonbolag. Som jag redan ringer med.

Efteråt frågade jag Moa:
- Alltså. . . har jag en fin färg på mitt hår?
- Ja, jo, nja. Nej, hon ville nog bara sälja telefonabonnemang.
Så var det nog ja.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha...alla har de sina knep.=)

2009-02-12 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback