Vackra


Det blev en bra kväll igår. Jag minns inte vad vi skrattade åt, jag och Linnéa, men kul hade vi. Och lite allvar också. Hon är fin hon.

Och det skulle bli en second-hand-dag idag. Jag hamnade på Weekday som har ett visst sortiment. Dyrt visserligen, men second hand är ju second hand, intalade jag mig. Min plånbok verkade mer osäker på den saken. Trots detta hittade jag ett par gröna chinos med skärp och hög midja. Jag kände mig som en fransk hemmafru. Och älskade det! Senare sa brorsan och hans flickvän (som båda ska ha viss modekoll) att Weekday köper snygga second hand-plagg direkt från Paris och säljer dyrt. Stämmer det? Grym idé i så fall.

 

OBS! Låt inte mobilbilderna i spegeln lura hjärnan. Jag är ingen modebloggare, tro ingenting sådant. Det skulle såra mig djupt.



Kommentarer
Postat av: P

Lägg ut en bild på dig i dem gröna brallorna, jag vill se! :)

2009-02-08 @ 11:42:21
Postat av: P

Vilka roliga :) Kan se dig med gitarren och dem brallorna. Fejnt.

2009-02-08 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback