Grönsakstankar


Det har varit stressigare än stressigast. Jobb i genomsnitt 12 timmar om dagen. Och så måste jag ju äta jämt och ständigt och det tar en himla tid att laga. För att inte tala om att sova. Fast egentligen älskar jag mat. Sova är det skönaste som finns. Ibland har jag fantiserat om att bo i en säng med inbyggt kök runtomkring, haha. Slippa gå upp till världens alla galenskaper och orimliga krav. Den drömmen sprack någon gång när jag var sjuk och sängliggande och insåg hur tråååkigt det var. Sova och äta gurka. Jag äter alltid gurka när jag är sjuk. Det är det enda jag är sugen på. Ändå köper jag det sällan trots att det kanske skulle kunna spara mig tid. Slippa laga mat. . . liksom. 

Det här var ett exempel på hur ett inlägg kan spåra ur fullständigt. Det enda jag ville var att förklara varför jag inte bloggat på ett par dagar. Sensmoralen: Köp gurka och du hinner med bloggandet. Eller. Glöm det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback