Dumma samhälle


- Statoil hade inga frimärken att sälja klockan elva en onsdagkväll förra veckan. In fact, de hade inga frimärken överhuvudtaget, för de var inte auktoriserade frimärkssäljare. Det kostar tydligen dyra pengar.
- CSN vill ha pengar. Efter ett halvår av studieuppehåll. Jag har inte slutat plugga än!
- Posten gav mig ingen lapp. Inget kolli-id. Inget paket. Måste ha numret - som de inte har skickat ut. Krååångel.
- Man kan inte tvätta efter klockan åtta på kvällen i min tvättstuga. Då stängs maskinerna av. Öh. Why?
- Fisherman's friend finns, som bekant, att köpa i alla vanliga butiker. Farligt. Avvänjningsklinik nästa, kanske?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att du har börjat blogga på dagarna också. Inte bara på kvällarna. :)

Kram ♥



(jag har äntligen lärt mig hur man gör sånna där fina ♥)

2009-02-11 @ 12:13:55
Postat av: Anonym

Obs. Förra kommentaren var från mig. glömde skriva det.



kram L

2009-02-11 @ 12:14:41
Postat av: Johanna

Hur gör man, hur gör man?

Postat av: L

Man håller ner alt samtidigt som man trycker på 3.

Obs! det funkar bara med trean som sitter på nummertangentbordet till höger. Vilket betyder att jag inte kan göra det alls på min egen dator :(

Men just nu kan jag göra det :)



kram ♥

2009-02-23 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback