Det ser i alla fall fräscht ut


 

Jag har (än så länge) turen eller oturen att inte gå upp i vikt trots att jag äter like shit. Alltså blir jag inte motiverad att skärpa mig. MEN. . .

. . .idag började mitt nya, ytterst hälsosamma liv. Jag köpte vitaminer, hudsalva och massor med grönsaker. Slängde ihop en middag med stekt zuccini, purjolök, färsk broccoli och tofu. Hällde över soja. Sedan skar jag sallad och fixade en dressing av olivolja med citronsmak och svartpeppar. Det gick fort och jag var stolt.

Ända tills jag smakade på det. Slängde hälften och drack te med honung istället. Great!

Nya tag i morgon.



Kommentarer
Postat av: lisaaa

haha, jag känner igen det där johanna! men vi kommer lyckas!

2009-02-20 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback