Godis som alltid blir över


Johanna säger:

tycker du om hallonbåtar?

Helena säger:

nä, aldrig gillat

Johanna säger:

varför finns de överhuvudtaget?

Johanna säger:

jag blir så irriterad. jag fick godis häromdagen och nu är det bara de där hallonbåtarna kvar

Johanna säger:

och de ligger där och det finns ju godis, men det smakar skit

Helena säger:

haha, ja, det där är så typiskt

Johanna säger:

de blir alltid kvar sist. ingen gillar dem.

Helena säger:

men de där bruna sakerna med vita prickar tycker jag är värst, bläää....men det kanske finns folk som gillar dom

Johanna säger:

ja, de är antingen hiss eller diss. utom jag, är ganska likgiltig.

Johanna säger:

men har du hört någon som säger ååååh, JAG vill ha HALLONBÅTARNA?

Helena säger:

haha, nej

Johanna säger:

fan. de ser ju inte ens ut som båtar. vilket bottennapp. nu blev jag ännu mer upprörd.

Johanna säger:

jag måste blogga om det här

Helena säger:

gör så

Helena säger:

fast de svarta båtarna tycker jag är ännu äckligare, eww

Johanna säger:

dem kan jag inte riktigt uttala mig om, för lakrits är liksom inte min grej alls

Helena säger:

men de smakar inte lakrits, det är ju det som är knäppt

Johanna säger:

smakar de inte lakrits?

Helena säger:

jag gillar lakrits och det där är fan inte lakrits, bara svart

Johanna säger:

haha svart

Johanna säger:

svart färgämne och gelatin typ

Helena säger:

ja, precis. usch






Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan ta hallonbåtarna. Jag är riktigt godissugen just nu och jag har inget emot hallonbåtar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback