Va? Va?


Jag försökte bita sönder min mobiltelefon idag. Tänderna är vassa, men mobilen höll. Den lilla apparaten irriterar och gör mig vansinnig just nu. Den ligger där på min byrå och är alldeles. . . orange. Vem har egentligen en orange mobil? Och varför spelas en fånig låt istället för signaler när man ringer till den? Varför bryr jag mig?

Min evighetslåt blev färdig idag. Den heter Fly - och passande nog fick jag följa med på en flygtur med någon som sa sig vara Peter Pan redan samma kväll. Märkligt sammanträffande. Hur som helst skrev jag en annan liten sång i samma veva. På fem minuter. Den är nästan skrattretande enkel, men enligt Moa den bästa jag gjort. Hell no. Men är det så? Borde jag kanske skrota Fly, som tog mig flera månader att få klar? Är det enkla alltid bäst?

Är det så? ÄR det så?



Kommentarer
Postat av: P

Det är ju olika!

2008-09-10 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback