Självklart


Skrivet igår:

Allting är väldigt bitterljuvt just nu. Mer än någonsin. Jag gillar mitt liv på flera sätt, men mest för att jag är fri. Det är känslorna som stänger in mig.

Och därför kan jag inte bestämma mig för vad jag ska tycka om andra människor. 

På många sätt blir jag irriterad på dem. Människor har åsikter om mig och andra, de pratar om tråkiga saker, de äter popcorn högljutt på bio. Det sistnämnda har jag extra svårt att förlåta.Vissa stunder blir jag så trött att jag vill bli eremit. Men skulle jag orka med mig själv? Jag är ju inte heller mer än människa.

Å andra sidan är alla människor (ja, precis alla) otroligt intressanta och jag vill träffa fler för att ta reda på deras innersta hemligheter. Några få har jag djupa känslor för och dem har jag svårt att lämna. Det irriterar mig lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback