I huvudstaden


Älskade kusinen 
Ims mötte upp mig i Stockholm idag och allt bara rann ut; jag måste ha pratat konstant i tre timmar och glömde nästan bort mitt chai-te. För det är mycket just nu. Ims förstod mig bättre än jag är van vid och sedan drog hon med mig på en diskussion om godhet med ett kristet gäng. Där hittade jag några välkända ansikten från svunna tider och lite inspiration dessutom.

Ska upp igen om några timmar och jobba min första dag som personlig assistent. Nu får jag äntligen lära mig att ta hand om människor. Det är en av poängerna med det här året.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit vad häftigt! Hur fick du det jobbet? Var när hur?

Lycka till!



Kram L

Postat av: P

Oj, nämen vad häftigt att du ska jobba som assistent! Coolt. Du får berätta mer när vi ses.



Åh, du är en så fin människa Johanna..ville bara säga det.



:)

2008-11-13 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback