Hey


Det här "första inlägget efter resan" var menat att bli väldigt genomtänkt. Ni anar inte hur många gånger jag har funderat på hur jag ska inleda. Men jag är trött på sådant.

Hur som helst. Hej (!!!) och förlåt för att jag försvann ett tag och för att jag är ganska omöjlig och uppe i mina egna små rosa moln ibland. Jag tror visserligen stenhårt på rosa moln, men numera tror jag dessutom på att dela med sig av dem. Därför köpte jag Le petit prince på engelska i Frankfurt.

Jag är mycket frestad att skriva en resumé av Johannas oktober 2008 på fem miljoner tecken, men jag tror att jag tar det lite succesivt. Vissa saker behöver inte berättas alls (fast de är väldigt få) och andra har sin tid. För tillfället sitter jag fast i Malmö av någon mycket oplanerad anledning och kan inte låta bli att känna mig lite uppgiven. Fast om det är något jag har lärt mig de senaste trettio dagarna så är det att det finns någon slags mening med allt. Malmö verkar vilja ha mig kvar till i morgon, så okej. Jag är inte omöjlig.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå, vännen! Är du hemma i sverige igen?? Har du haft en helt underbar resa? jag har tänkt på dig =)

Postat av: lisaaa

välkommen hem! :)

2008-11-02 @ 18:33:13
Postat av: Johanna

Tack! Och jag har tänkt på er också. Mycket.

2008-11-02 @ 19:48:10
URL: http://johlie.blogg.se/
Postat av: Therese

Då får vi ringas någon dag, för jag vill verkligen höra allt! =)

2008-11-02 @ 19:53:39
URL: http://pshy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken tur att vi har telefoner!

2008-11-03 @ 23:48:17
URL: http://johlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback