Fast då blir det svartvitt


Nöjd. Lugn. Harmonisk. Vad är det som är så svårt? Det där gräset är ju faktiskt inte alls alltid rödare på andra sidan. Det är lika grönt som vanligt. Ibland gult. Visst, det är det möjligt att jag hittar rött gräs någonstans. Men då kommer jag att vilja ha det himmelsblå istället. Åh. Jag ska bli eremit.

In this world there are only two tragedies. One is not getting what one wants and the other is getting it. The last is much the worse.
Oscar Wilde

Snart kommer P hit - och med henne en spelning i Uppsala där jag tydligen ska spela melodika. Ja, haha. Vi får väl se hur det går.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad det där citatet är sant. det kan jag intyga!!! Men det skrämmer mig, för alla mina drömmar, vad ska jag göra med dem då? De vore ingenting att ha om jag inte visste att jag verkligen vill uppfylla dem. Jag kommer uppfylla dem.

2008-11-30 @ 08:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback