Röda fingrar


Min tomatplanta ser inte så jävla glad ut. Typ tappat smöret och sålt pengarna. Eller sålt pengarna och tappat tomaterna, eller . . . Vad gör jag för fel? Det var liksom meningen att jag skulle lyckas den här gången. Att jag inte skulle döda växten, eftersom den kanske ger mig något tillbaka om jag sköter den noga, noga. Röda, goda, hemodlade tomater. Hur gör man? Pratar med den? Berättar kärlekshistorier? I'll do anything. Nästan.

Jag har motsatsen till gröna fingrar. Vad är de då? Röda? Mm, det stämmer.



Kommentarer
Postat av: P

Vattna varje morgon + massa solljus :)

2008-05-08 @ 22:03:04
Postat av: Johanna

Jo, för mig funkar det jättebra i teorin. I praktiken däremot... en irriterande felande länk någonstans. Typ jag.

Postat av: J

Man ska prata med dem! Faktiskt, det hjälper.

2008-05-09 @ 17:48:41
URL: http://allaminasmaord.blogg.se
Postat av: Didriksigrun

Great site. Keep doing.

2010-02-19 @ 10:50:22
URL: http://didriksigrun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback