Hyllning till sängen


Så var det fixat. Ett efterlängtat komponeringsprogram råkade hamna på min dator ikväll. Bara sådär, som från ovan, fast tvärtom. Så glad blev jag att jag rusade ut från mitt rum och lät hela världen (hela lägenheten) ta del av den stora, stora nyheten. Först hade jag tänkt förtränga att jag jobbar imorgon och bara ägna natten åt noter. Nu inser jag att jag måste vara lite taktisk (...) också. 

Jag sover numera på nätterna. För ett halvår sedan sov jag på dagarna, om jag hade möjlighet. Annars sov jag inte alls. Men sömn behövs, har jag förstått till sist. Som mat och luft ungefär. Och toner.



Godnatt. Snart. Jag ska bara . . .



Kommentarer
Postat av: L

Tusen grattis min vän!!! Hoppas du far en fin dag med mycket toner! Vad blev det för program? Sibelius?

Kramkram

2008-05-21 @ 07:48:33
Postat av: Albertsilja

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback