Guitar hero


Time to sleep för länge sedan. Men hur kan man sova när det är 20 grader ute och 27 inne? Och när doften av sommar finns överallt?

Vi fick syn på en loppis genom köksfönstret i morse. Men jag såg inga kläder eller Kalle anka-tidningar. Inte ens något rosa hörnskåp. Bara en gitarr såg jag, och den skulle jag ha. När jag kom ner, fick jag veta att instrumentet var det enda som inte var till salu. Då blev jag arg och bestämde mig en gång för alla. Nu jävlar ska Johanna latpanna shoppa en monstergitarr på Blocket och lära sig spela barréackord och lite annat. Efter sommaren är mina fingrar riktigt hårdhudade.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad underbart att höra! Vi kan sitta tillsammans och plinka! kramkrma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback