Naturläkemedel


I morse vaknade jag av magsmärtor och trodde jag att jag skulle behöva sjukskriva mig. Men inte då. Lite grå sand i ett glas och sedan stod jag på benen. Längst inne i skafferiet står min räddning, mitt mirakelmedel. Vissa säger att det kan bota cancer. Det botar min ångest när jag tror att det allra hemskaste är på väg att hända. Jag fick det i en burk avsedd för räkor. Hur skumt låter inte det? Men det kallas naturläkemedel och ger mig ingen kick förutom den att bli av med magvärk. Jag langar med glädje.

Sedan lekte jag rörmokare och skruvade i sär handfatet med allt äckel det innebär. Kräsmagad? Jag?



Kommentarer
Postat av: lisaaa

vad heter mirakelmedlet?

2008-06-25 @ 11:00:29
Postat av: Johanna

Vet inte, jag fick det av en vän till familjen som tillverkar det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback