Hjälp


Igår satt jag på min säng med en katt i famnen och tänkte på hur betydelselös jag är. Jag har så få vänner här i Norrköping (många bekanta å andra sidan, men dem kan man inte ringa en söndagkväll) så jag kände mig faktiskt ensam. Gick ut på stan en sväng bara för att få se riktiga människor. Och skrattade åt det ofattbart tragiska i den idén. Sedan åt jag godis och tyckte synd om mig själv.

Idag ställde jag första frågan till Fredrik Reinfeldt på en presskonferens (jag fattar inte hur jag vågade bland alla politiska reportrar och inför fem nordiska statsministrar) och blev bundis med Danmarks statsminister Anders Fogh Rasmussen.

 Är inte livet ironiskt?

Men jag är van vid att leva dubbelliv - jag gör det på flera plan. Fast nu börjar jag bli riktigt trött på det. Haha, Reinfeldt, du gjorde inte min identitetskris lättare.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är bäst helt enkelt! På jobbet är du modig, kanske lättare när du kan kliva in i något som du inte behöver vara eller är privat. Räcker att vara sådan åtta timmar om dagen. Kram

2008-06-16 @ 23:04:12
Postat av: Linnéa

Vad är det jag hör? Ställde du första frågan? Hur, var, när? Vad frågade du? Vad svarade han? Måste få höra allt, dethär är ju hur spännande som helst. Tell me. Du äger Johanna, du äger stort. Glöm aldrig det.



krams

Postat av: Tomaselin

Merci for all the wonderful writings

2008-08-21 @ 14:13:36
URL: http://tomaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback