Vatten och katter


Personligtredaktör från och med idag. Det regnade när jag gick hemifrån. Det öste ner när jag satte mig på cykeln och när jag kom fram till NT hade jag förvandlats till en dränkt katt. Förkylning, here I come. 

Flisa (kissemissen bor hos mig några dagar) spydde på gitarrfodralet häromdagen. Det gjorde mindre än jag trodde att det skulle göra; jag höll mig hyfsat lugn. Varje kväll kryper hon ihop tätt intill mig och sover tills jag visar minsta lilla livstecken åtta timmar senare. Då ska det gosas, tycker hon. Jag är som bekant inte någon större morgonmänniska, så vi tycker oftast olika. Gissa vem som till slut brukar få sin vilja igenom . . .




Kommentarer
Postat av: P

Går det bra med min lilla darling? Jag hinner inte sakna henne så mycket direkt men nu när jag läser om henne så gör jag det. Ih. Gosa ett gos på henne från mig så är du rar.



Själv har jag det hyffsat bra. Jag är ju inte så social men det går rätt bra ändå. Hoppas du har det bra! Vi ses snart.



(ps, det går inte att ringa mig. så om du undrar ngt om jon så heter han jon hauge och terese heter granroth i efternamn så hon har hans nummer om ngt skulle krångla)



Kram



2008-07-01 @ 16:23:30
Postat av: Johanna

Åh, vad skönt att höra från dig! Sms:ade för några dagar sedan och tänkte skicka ett orolig-sms idag ;) Men nu vet jag ju att du mår bra. Det går så bra så med darlingen. Kramar från mig och Flisa.

Postat av: Adrianasklenarikova

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-09-17 @ 08:46:53
URL: http://adrianasklenarikova.blogetty.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback