Odjur som odjur


Ni har väl hört historien om pojken som ropade "Vargen kommer!" för att få sällskap? Och när vargen verkligen kom, var det ingen som trodde honom. 

Jag har en liten djävul inuti mig - och tror ni inte att just det är hans favoritlek? Med jämna mellanrum ropar han "Vargen kommer, Johanna, den här gången är vargen på väg, den här gången är det på riktigt! Tro mig!". Trots att de senaste hundra gångerna varit falskt alarm, vågar jag inte misstro honom. För jag är livrädd för att om jag någon gång gör det, så är det på riktigt. Och då är jag inte beredd och har inte en chans att tackla besten när den anfaller mig. Den kommer att slita mig i stycken.



Kommentarer
Postat av: P

Du måste utrusta dig så att om vargen faktiskt kommer så har du ett bra försvar! Kick that ass.

2008-06-23 @ 21:00:27
Postat av: Linnéa

Gud vilken bild Johanna! Helt underbar. Har verkligen gillat alla dina lite småkluriga bilder, men denhär är ju helt otrolig. Du ser ut som en ängel. Men det är ju faktiskt också.



tusen kramar från pumpapojken

Postat av: The Ocblog

Big tnks for interesting and useful site!

2010-10-29 @ 09:05:23
URL: http://www.the-ocblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback