Mitt komplex


Man ska inte generalisera, så vem är vanlig? Jag är jättevanlig, för jag bor i en vanlig lägenhet och har vanligt studiebidrag och ett helt vanligt sommarjobb (nåja) och en vanlig familj och en vanlig blogg med vanliga åsikter. Jag cyklar till jobbet på morgonen och hem på eftermiddagen och så kokar jag te som inte är från Himalaya (eller från Grönland heller för den delen) och borstar tänderna med en tandborste från Apoteket . . . Jag är precis lika ovanlig som alla andra. Vanligt ovanlig helt enkelt. Suck.

Man ska inte generalisera. Och jag gillar min tandborste.





Kommentarer
Postat av: lisaaa

du är inte bara ovanlig, du är unik :)

2008-06-28 @ 10:27:58
Postat av: Linnéa (igen)

Gud vilken cool bild!



Kram/L

2008-06-30 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback