Gott och blandat


En viktig del av mig dog idag. Sedan återuppstod den. Jag kunde bara stå och se på, gråtandes, skrikandes. Och slutligen leende.

Vardagliga tankar:
- Jag köpte kakor och slängde dem efter halva paketet. Matmissbruk here I come!
- Blivande studenter har fest nedanför mitt fönster. Jag vill joina eller slå ner dem, kan inte riktigt bestämma mig.
- Det är synd om mina grannar, men jag fortsätter spela. Det kanske blir en riktig gitarrgud av mig. Or not - men barré ska jag bannemej klara. Kan redan ta F hyfsat om jag anstänger mig. OCH. Mina fingrar börjar bli hårdhudade. Yes.
- Praktikrapporten är så lågprioriterad den kan bli. När jag fick veta att vi inte fick bakläxa på flyttstädningen blev jag lite besviken. Nu har jag ju ingen bra ursäkt att inte skriva.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad dog? En blomma? Blir så nyfiken...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback