Ynk


Nu har jag gjort det där som jag i min enfald trodde att jag för alltid skulle slippa. Jag har hört andra göra det och förfasats. Men idag var det min tur att ringa sjukvårdsupplysningen i Östergötland och ÖVERDRIVA. Annars vill jag hellre förringa min situation, för så farligt är det ju inte. Ont i huvudet i fyra veckor är väl ingenting, tänker jag. Det finns de som har det värre. Jag känner mig dum om jag går till en vårdcentral. Men mamma blev arg när jag sa det och tvingade mig att ringa, så då gjorde jag det. Och nu känner jag mig faktiskt väldigt ynklig bara för det.

Fan, jag har inte varit sjuk (mer än förkyld) på flera år.



Kommentarer
Postat av: P

Du vet, jag har ju haft ont i huvudet i veckor i rad förut, och ganska nyligen senast. Men det har gått över (peppar peppar ta i trä)så det finns hopp!

2008-07-26 @ 13:33:08
Postat av: lisaaa

man är inte alls dum för att man är sjuk och vill ha hjälp. även "vanlig" huvudvärk kan väl vara plågsamt och väldigt värt att kolla upp om det skulle ha någon speciell orsak! inget fel att känna sig ynklig ibland, man är inte bättre för att man inte ber om hjälp heller, och tyvärr blir ju inte din huvudvärk bättre av att det finns folk som lider ännu mer. hoppas du mår bättre snart och ha det så trevlig i tallin, kram kram

2008-07-26 @ 16:02:59
Postat av: Erlendaida

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback