Var och hur


Okej. Det här räcker inte. Jag måste ha musik.



Lista baserad på mina känslor just nu (obs: inget piano i närheten, bara en gitarr som jag misshandlat i några timmar i brist på instrument jag har koll på).

Inne i värmen-ackord
1. Gsus-9. Åååh, delicious.
2. G7 (jag är visst inne på G). Enkelt men vackert.
3. B7 (nykomling) har jag precis lärt mig ta på gitarr och gillar klangen.
4. Em7 - pekfingret på A-strängen bara så blir det grejer. Snyggt och användbart även på piano.

Ute i kylan-ackord
1. Bm. Typ sjunde bandet barré och så två fingrar på nionde bandet. Mina fingrar dör. Soo not worth it.
2. Bsus . . . va?
3. D är bara så tråkigt.
4. F har jag kämpat med länge nu.

Jag är inte gjord för gitarr, jag vill ha mitt piano här NU att leka med!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag kommer hem pa onsdag. du da? när kommer du vara i uppsala?



kram

2008-07-03 @ 21:00:47
Postat av: Johanna

Helger! Kanske inte alla, men många.

Postat av: Linnea

Da maste vi ses! Jag är ledig pa söndagmornar = kan göra vad jag vill pa lördagar :)

2008-07-04 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback