Pop pop


Tredje koppen te ikväll. Trött. Ont i huvudet. Någon sa att ventilationen på jobbet är bortom all kritik. Jag vet inte om det stämmer, men det vore skönt att få en förklaring. För jag blir bara inte sjuk, inte i vanliga fall.

Så sökte jag på "Johanna" på Youtube, ego som jag är (någon annan som gjort samma sak?), och hittade en låt om mig själv. Det är en sådan där äcklig dänga som jag egentligen inte vill kännas vid. I början lyssnade jag på den bara för att mitt namn fanns med och skrattade varje gång. Nu. . . tycker jag att den är lite småklatchig, pinsamt nog.

Joooohaannna, pop pop shut up!

Haha. Min förra skäms-låt innehöll även den ordet "pop". 

Så lyssnar jag på julmedleyn och önskar mig snö. Vad är grejen med mig och musik idag? Men jäklar vad Frosty the snowman är snygg i storbandsversion. Jag tror att jag ska sticka till Nordpolen och hänga med jultomten och hans musiker året om. 



Kommentarer
Postat av: Nikolaimolly

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback