Kakmonster eller värre


Jag ska aldrig mer äta Marylands cookies med choklad- och hasselnötsfyllning. De smakar underbart, men idag har jag satt i mig ett helt paket. Tvångsmässigt. De fyra, ja kanske till och med fem, första är goda. Den sjätte blir lite krystad. Den sjunde äter jag för att stilla det sista chokladbehovet. Då är det enbart de små chokladbitarna jag vill åt och de smakar inte ens helt hundra. Jag vet inte varför jag fortsätter.

Herregud. Vilken tur att jag är emetofob, annars vet man aldrig vad jag hade kunnat hitta på för action.

Åh, jag glömde. Lyssna på Salem Al Fakirs låt Hymn. Den gör mig hel ikväll.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är inte ensam;)



Och Salem är gudomlig.



Kram



L

2008-07-13 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback