Båt


Först tänkte jag skriva något om helgen. Jag tänkte berätta något om den medeltida restaurangen som jag och Mimmi hamnade på i Tallinn, där det gick förbi svarta vålnader och toaletterna inte hade handfat utan kärl. Jag tänkte berätta hur vi träffade på en hare-krishna-munk som ville bjuda oss på något ätbart, hur vi hittade fula keramikdjur som vi bara blev tvungna att köpa. Hur jag stal en annan människas livshistoria utan att ge något tillbaka. Och jag tänkte dra berättelsen om hur kusinerna Linder lyckades hamna i VIP med gitarristen, dansarna och konståkarna på båten. Men jag är så trött, så jag orkar inte. Not much sleep last night. . .



Kommentarer
Postat av: lisaaa

konståkarna!? =)

2008-07-29 @ 14:22:22
Postat av: Johanna

Hihi.

Postat av: lisaaa

du måste berätta vilka de var! jag är ju stort fan =)

2008-07-30 @ 13:40:14
Postat av: Therese

Men shit! Härligt händelserikt alltså...!

2008-07-31 @ 17:17:40
URL: http://pshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback