Crazy kisse


 

Många katter har jag träffat på i mitt liv. Men den här är banne mig den galnaste någonsin. Det första Flisa gjorde var att använda mig som språngbräda upp på ett skåp. Hela kvällen har jag försökt inreda mitt rum, medan hon har sprungit runt överallt och gjort sitt bästa för att motverka det hela. Typ nästan riva ner ljusstakar, gå precis framför mig och jama hjärtskärande. Men det värsta är att hon är så grymt charmig - och att jag faller för det. Nyss klättrade hon uppför min axel och försökte pussa mig på munnen, på näsan och på örat. Åh! She's my new love.



Kommentarer
Postat av: Helena

det låter störtmysigt, djur är så underbara:)

Postat av: lisaaa

vad roligt att du får kattsällskap, du som älskar katter :)

2008-01-26 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback