Yoga eller Moto boy


Av misstag hamnade jag på en yoga-klass när jag skulle träna idag. Och jag tänkte att det kanske var meningen att jag skulle vara just där just då. Kanske är yoga svaret på alla mina livsfrågor. Och det här med att andas rätt var faktiskt inte helt omöjligt (jag har väl tagit några sånglektioner i mina dar), så jag var övertygad om att jag var en naturbegåvning.

Ända tills jag kom hem och insåg vad jag kunnat få istället. Patricia hade tänkt ta med mig på
Moto boy, men eftersom jag var och tränade så missade jag det. Hon berättade om hans galna blandning mellan klassisk skolning, pop, rock och queer-stil. Hon berättade att han inlett konserten med en klassisk requiem, med sång och elgitarr. Damn. Jag hade nog blivit väldigt kär i honom om jag hade följt med, så det kanske var lika bra att jag andades på yogan istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback