Sommaren fixad


- Jaha, och du blir väl kvar här i sommar, antar jag, sa redaktionschefen.
Och jag ville ju inte säga emot.

Så ja, jag blir väl kvar i Norrköping i sommar, antar jag.

En del av mig: "Yey, nu slipper jag ragga annat sommarjobb! Och så måste de ju tycka att jag har uträttat något bra här, trots allt"
En annan del av mig: I N S T Ä N G D

Men jag är glad och stolt och tacksam. För det ska man vara när det går bra.

(Och vad är det som säger att Stockholm skulle vara mindre instängt? Eller Enköping?)



Kommentarer
Postat av: Madelene

Grattis! Gud så bra erfarenhet att ha varit på två olika tidningar två somrar i rad. Eller hur? Norrköping är nog en fin sommarstad!

2008-02-24 @ 18:43:00
Postat av: Corneliustindra

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback