Projekt utbytt


"Grävet" sket sig, men jag gjorde allt jag kunde, så jag är nöjd ändå. Det är deras fel, de som säger A men inte B. Fuck them.

För nu har jag hittat ett nytt projekt: sjunga på Patricias spelning i helgen. Och I'm exited! Jag har aldrig körat pop såhär förut. Speciellt inte så feministisk pop. Nu sjunger jag "I hate you so much you big dick" på kvällarna utan att reflektera över budskapet. Haha. Fast jo, jag reflekterar, men de tankarna håller jag för mig själv för tillfället.

Hardly notice (låt nummer tre i ordningen) är en av de jag ska köra på. Vacker.



Kommentarer
Postat av: Helena

åhh, den var jättefin, me like:)

Postat av: Anonym

GRATTIS till sommarjobbet Johanna! Inte dåligt att fixa den saken så snabbt. Det kommer nog fler grävchanser. kramar

2008-02-26 @ 22:36:20
URL: http://allaminasmaord.blogg.se
Postat av: Mimmi

Vad roligt att du får köra! Det skulle jag också vilja göra, vilken erfarenhet, även om det är feministpop..;) Och jag hinner inte med annat än plugg och trubbeltankar...Kramar

2008-02-27 @ 19:55:12
Postat av: Therese

Haha,men feministisk pop är väl inte det sämsta...?

2008-02-28 @ 13:23:28
Postat av: Johanna

Verkligen inte!

2008-02-28 @ 18:07:28
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback