Mini uppdrag granskning


Den här veckan har jag grävt och grävt. Jag har knappt fått göra några andra jobb, utan ringt runt till myndigheter och begärt information och papper, enligt offentlighetsprincipen. Jag har haft otaliga diskussioner om meddelarfrihet med offentligt anställda. Och jag kan allt om upphandlingar. Jag har varit på väg att släppa det hela, men inte riktigt lyckats. För jag vet att det är något som är väldigt fel.

Och jag vill avslöja. Om jag måste lägga ner det här gråter jag. Det är inte världens största grej direkt, men den är min och jag är ego.

Nu är det helg och jag får fint besök.

image61

Titta vad ego jag är. Jag tar katten som svepskäl att lägga ut bilder på mig själv. Det är sant.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha....vem kommer på besök? Själv väntar jag ett nu..;) Kramar

2008-02-15 @ 22:06:03
Postat av: Anonym

Åh vad spännande! Håll oss uppdaterade på grävet nu. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback