Hemma hemma


Där stod pianot, som vanligt. Jag blev kreativ och skrev två schlagerrefränger och en jazzballad idag. Alla tre lät väldigt fåniga, så jag dumpade och förträngde dem. Man måste vara kräsen i jakt på den perfekta musiken. Den hade de inte hittat i första kvalet av Melodifestivalen. Inte en enda bra låt idag.

Igår fick jag min första bildbyline i NT. "Var seriös", sa fotografen innan hon fotade mig. Jag ansträngde mig mycket för att se ut som en viktig och allmänbildad utrikeskorre. Nu ser jag väldigt vindögd ut. Nice.



Kommentarer
Postat av: lisaaa

dumpa dem inte! Lovar att de låter bättre än "I love Europe" och den gick ju på något otroligt skumt sätt direkt till final...

2008-02-10 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback