Back to the 80's


Men så sjuk är jag inte att jag inte orkar fixa 80-talsstilen. Det är nämligen temat hos Gaja ikväll. Och jag har letat igenom heela huset efter axelvaddar och tights. Hittade en gammal röd skinnjacka och en pennkjol på kuppen, som kanske kan användas framöver. Dessutom kan jag aldrig riktigt låta bli att prova de vackra sekelskiftsklänningarna när jag ser dem. Garderoberna på vinden täcker säkerliken större delen av 1900-talet i klädväg. Tyvärr är det mesta i storlek large och det funkar inte på mig, tack och lov. Än.

Nu ska jag göra en hög hästsvans och kanske rota fram ett par plastiga örhängen.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Glöm inte våffeltången och pastellfärgat nagellack! ;-)

De där klänningarna har jag aldrig hört om förut, du måste berätta när vi ses. Snart kommer jag hem, snart...

Postat av: Mimmi

vem kan låta bli sekelskiftesklänningarna?=) Puss

2008-12-06 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback