Blandband


Idag var det jordbävning i Malmö och bomber i Le Printemps. Om någon skulle ha missat. Jag missade jordbävningen och blev lite besviken. Varför får skåningarna allt spännande? Bomberna kändes lite scary, så dem är jag mer glad att slippa. Hoppas det löser sig, det där.

På jobbet ägnade jag mig en hel del åt bloggskapande, vilket inte gick så bra. Men man får ha lite fantasi. Moaliten gjorde ett bejublat framträdande med Have yourself a merry little christmas (som jag missade), A i norr blidkades till sist (värst vad arga människor kan bli ibland, de behöver nog få i sig små krumelurpiller) och jag kan inte låta bli att följa Musikhjälpen på P3 och läsa SVJ, Stora vänliga jätten, av Roald Dahl.

När jag radar upp det såhär blir det faktiskt ohyggligt splittrat, mitt mixtape of today



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback