Om god smak


Det har funnits stunder då jag funderat på om det kanske möjligen bor något i mig som skulle kunna kallas för humor. Sedan har jag rättat mig själv genom att bryskt skaka på huvudet åt min egen dumhet. Att tro något sådant vore ren självförnekelse. 

Ibland får även jag mig ett gott skratt. De tillfällena har visat sig vara när någon tappar gul ost i grönt te eller går in i ett träd mitt i en hick. Och det händer ju inte varje dag, så jag började missbruka America's funniest homevideos och i fiiinare kretsar är det en dödssynd. Därför har jag blivit tvungen att utöva mina humorfetischer i hemlighet.

Men så kom 
the jurg. Och medan jag läste bloggen från inlägg ett till the end och medan skrattsalvorna avlöste varandra och tårarna rann så tändes ett litet hopp inom mig. För det här var definitivt inte America's funniest homevideos, inte i närheten ens!

Så nu vill jag bara säga: Åh jurg! Tack för att du räddat mig från amerikansk skit-tv! Jag är din hängivna lärljunge.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha! Jag håller med dig, vilken kulig prick! Puss

2008-12-01 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback