Release


Min vän Patricia i Norrköping har släppt fyra nya låtar. Lyssna på hennes
myspace. Jag gillar Hey autumn väldigt mycket, med tamburinen. Vill man inte bara dansa? Och hur vanligt är det egentligen med glada, svängiga höstlåtar?
Det ryktas dessutom om att jag är med och körar på två av sångerna, Magnus and Jenny och I hate you today. Jo, jag har ett svagt minne av en mikrofon, ett par hörlurar och en stämma, någon gång i våras.

Kom nyss hem från en 50-årsfest där jag skulle hålla i det musikaliska. Allsång med keyboard och ett sånghäfte fullproppad med så kallade dryckesvisor, samt ett par mindre uppträdanden. Det är lite speciellt att vara nykter och förkyld och samtidigt skråla (för att så många som möjligt ska höra melodin) ut i hela lokalen om hur mycket öl jag vill dricka och hur full jag vill bli ikväll. Haha, annat än psalmerna som jag höll på med för några år sedan. Jag måste hitta en bra balans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback