Tre tankar


1. Min syster konfirmerades i helgen. Hon spelade huvudrollen, pojkflickan Pim-pim, i skådespelet och jag blev så stolt att tårarna bara rann när jag kramade henne efteråt. Det var så proffsigt och så bra. Hon lyste starkast av alla, alla.

2. Jag hälsade på hos ett medium som fyller 50. Hon påstod sig kunna heala folk med hjälp av ärkeänglarna och sa att hon kunde snacka med folks döda släktingar. Jag blev skeptisk fast fotografen var ganska entusiastisk. För en gångs skull kände jag mig inte som naivast på jorden, men då blev jag plötsligt den inskränkta istället.

3. Och i Göteborg regnar det tydligen nästan alltid snett. Men Göteborg verkar nice ändå, jag skulle gärna sticka dit.



Kommentarer
Postat av: Therese

Det tycker jag att du ska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback