Naken


Jag avskyr att skriva krönikor. Det är jobbigt och ångestfyllt och så naket. Och jag undviker som bekant att blotta mig i onödan, på alla sätt. I slutet av mitt vikariat blev jag ändå tvungen, och nu har mina PRIVATA tankar tillsammans med en likblek bild av mig (ja ja, jag är alltid likblek) distribuerats ut till en himla massa människor i Norrköping. Det känns wierd. Märkligt. Folk läser ju mina artiklar hela tiden. Men där är det andra som står för alla korkade åsikter. I min krönika är det bara jag, jag, jag. Och om Norrköping kommer att minnas mig överhuvudtaget så blir det som en snövit-wannabe som är livrädd för döden.

Åh, jag vill så gärna se
stjärnfallet ikväll!


 

Kommentarer
Postat av: Helena

åhh, vad fint, hade också velat se men det går väl inte i den här mulna staden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback