Städ och blomvattning


När jag sökte på min dator efter dokument med ordet "död" i sig fick jag upp betydligt fler än när jag sökte på "liv". Uppmuntrande.

Det är sista dagen ensam på Personligt. Nästa vecka går jag dubbelt två dagar och redigerar sedan natt. Jag har vattnat blommorna (!), städat skrivbordet och berett plats för den ordinarie redaktören idag. Hon skulle bara veta hur det har sett ut här tidigare. B o m b n e d s l a g. Medan hon alltid hade det oklanderligt snyggt på sitt skrivbord.

Någon som kan komma hit och underhålla mig och Flisa i helgen? Vi är ensamma i Norrköping.



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade gärna kommit, men vi får gäster imorrn och åker till gbg tidigt på måndag. Dessutom letar jag lägenhet typ hela tiden...

Postat av: Birgermelisa

really good site!!

2008-09-16 @ 08:42:50
URL: http://birgermelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback