Nattuggla igen


Natt. Efter en påhälsning hos Viken, Sörping och Finnen igen. Jag fick två böcker och ett fint brev för att jag har skött om Personligt åt ordinarie redaktör. Den ena boken var signerad av författaren, en kvinna på tidningen. "Från en krönikör till en annan", stod det, och jag kan inte låta bli att le när jag ser det. Jag? Krönikör? Don't think so, men jag vill gärna blunda och låtsas ibland. Och känna mig lite mer Carrie Bradshaw (fast lugn, jag skriver inga sexkrönikor).

Mitt huvud. I morgon ska jag ta ett borreliatest - om jag vågar mig tillbaka till vårdcentralen. Men det är bara formaliteter. jag vet att jag inte har borrelia, så jag undrar vad jag ska där att göra egentligen? Nåja. När jag får veta att jag är clean, tänker jag nästan överväga att BLI MASSERAD! Hemska tanke.

Och nej, jag är faktiskt inte ironisk överhuvudtaget. Det där med massage är liksom inte min grej riktigt.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men kära nån.. att det inte ger sig... Jag kan ta det varligt med dig, pyssla om dig lite. Gör ju inget annat hela dagarna, pysslar om folk..=)

2008-08-15 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback