Vårsol


7 808 kronor tillbaka på skatten?! Jaha, de lär ju inte komma till skada direkt.

Det är underbart att vara ledig på förmiddagarna när solen skiner. Men att jobba kväll är lite segt. Jag trodde inte att jag skulle tycka det, för jag är ju ungefär den kvällspiggaste människa jag känner. Grejen är att när jag kommer hem vill jag inte stupa i säng, fast jag borde.

Jag redigerade kulturen igår och den blev bra, sa de. Redigering är helt okej, men inte min huvudgrej. Interesting. Verkligen.

Ja, mitt liv är så interesting just nu att jag nästan spricker. Även om det inte märks här.



Kommentarer
Postat av: lisaaa

berätta då! var har hänt ? :)

2008-04-03 @ 17:02:34
Postat av: Helena

ja, nu blir vi ju nyfikna ju:)

Postat av: Johanna

Haha. Ingenting att skvallra om dessvärre.

2008-04-05 @ 19:45:22
URL: http://johlie.blogg.se
Postat av: Erlendjuni

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-04-08 @ 11:00:37
URL: http://erlendjuni.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback