Söndagslördag


Spårvagnsspår är livsfarliga. Åtminstone när man cyklar längsmed dem, lärde jag mig. Igår fastnade mina hjul i spåren, och jag ramlade framstupa ut på vägen. Tur att det var hyfsat öde på gatan, annars hade jag skämts ögonen ur mig. Eller blivit överkörd.

image72 
Aj, min armbåge.

Det känns som söndag fast det är lördag. Idag bakar jag äppelpaj, lyssnar på Enya och dansar i köket. Jag ska dagdrömma om vackra minnen och släppa in solen i lägenheten. Jag ska också förtränga allt annat som jag egentligen borde göra.

  
Paj i ugn blev god paj med vegansk vaniljsås. Jag blev glad.

Varför händer ingenting oförutsägbart längre? Jag måste leta upp det.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Blev sjukt inspirerad av din paj, så jag köpte vaniljvisp när jag hämtade min pizza igår. Får se om det blir ngn paj idag. Gör allt annat än jag borde. Akta dig för cyklar och spår.. ska laga min punka idag.=) Kram

2008-04-06 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback