Skrivabstinens


Johanna-uppdatering X 2:


1. Eftersom jag nog inte nämnde det för några veckor sedan, så tar jag det nu: Jag har fixat en lägenhet i Norrköping till sommaren. Kanske inte världens glamourösaste, men hey, vem behöver glamour? Pas moi. Fördel nummer ett är att badrummet är helkaklat. Fördel nummer två är att lägenheten ligger typ hundra meter bort från min nuvarande. Fördel nummer tre är att Patricia och Flisa flyttar till världens finaste etta, bara lite längre upp på gatan. Perfect!

2. Just nu agerar jag webb-reporter på NT. Det är näst intill det roligaste jag gjort hittills. Så roligt att jag faktiskt tror att jag skulle kunna tänka mig att hålla på med det framöver. Producera, snabbt, enkelt rakt och sedan lägga ut på nätet. Det är min grej. Fast jag saknar att jobba med fotograf.

Så till ett erkännande: Jag har blivit lite ljudnördig. Aldrig tidigare har jag varit kräsen - tills jag skaffade mig ett par hörlurar till datorn av hyfsad kvalitet. Igår köpte jag mig en Iriver (typ Ipod) och kom på mig själv med att stå i butiken och föreläsa för expediten om hur viktig ljudkvalitén är för mig. Illa.


image78
My new darling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback